2012. február 21., kedd

Happy People hangot adó unikornis,ló 45kg-ig terh. - Jelenlegi ára: 6 000 Ft !

Eladó a képen látható használt, Happy People Unikornis. Nyerítő, vágtató hangot ad és egy mondatot mond németül, ha az egyik fülében lévő gombot megnyomjuk. 2db 1, 5V-os elemmel működtethető. Elem nem tartozék. 45kg-ig terhelhető.
Sajnos vannak hibái, amik a képeken nagyrészt látható. A talpa ki van kopva, átlyukadt, de a töltet még nem látszik, és a kosz beleivódott. Próbáltam kisúrolni, nem igazán sikerült. Ez a hiba a képen nem látszik. A szőre is koszos volt, így azt is áttakarítottam és szürke lett. A szarváról a csillogó anyag felvált. A farkából a nagyon gubancos rész le lett vágva. Elég sprőd, akár csak a sörénye, amit inkább befontam. Szerintem még javítható az állapota egy kis takarítással, én már nem foglalkoznék tovább vele.
Van nyereg is hozzá, ami a képen nem látható, de küldöm hozzá.
Kérek mindenkit, hogy a hibákat vegyétek figyelembe vásárlás előtt, mert nem szeretném ha később probléma adódna belőle.   Köszönöm! A hibák miatt ennyi az ára.
Kérdésekre szívesen válaszolok! Folyamatosan töltök fel használt, jó minőségű bébi és gyermekjátékokat. érdemes megnézni.


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-20 06:31
. Happy People hangot adó unikornis,ló 45kg-ig terh. - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Fontos